SIA "GURU BARS", registreerimisnumber 52403041491, aadress: Rezeknes nov., Ozolaines pag., Pleiksni, "Daina 241", LV-4601, edaspidi - veebipood - pakub veebisaidil saadaolevat sisu ja pakub kaupu / teenuseid vastavalt allpool sätestatud kasutustingimustele .

1. Üldsätted

Kui tarbija ostab kaupu / teenuseid veebisaidi kaudu, loetakse sellist vastastikust kokkulepet kauglepinguks ja selle suhtes kehtivad kauglepingut reguleerivad Läti Vabariigi õigusnormid, sealhulgas, kuid mitte ainult, Eesti Vabariigi seadus. Läti määrused ministrite kabineti Vabariigi "määrused kauglepinguid" jne

2. Ostude sooritamine

Veebipoes müüdavate toodete hinnad ja spetsifikatsioonid on märgitud toodete juurde.

Tellimuse vormistamiseks lisage ostukorvi soovitud tooted. Täitke kõik nõutavad väljad ja valige sobivaim tarneviis. Seejärel kuvatakse ekraanil tellimuse kogumaksumus koos kohaletoimetamisega. Tellimuse täitmiseks sooritage ostumakse.

Kui tellimus on tehtud, saab klient e-posti teel tellimuse kinnituse ja e-arve PDF-formaadis.

Veebipood ei saada Ostjale füüsilisi paberkandjal arveid.

3. Maksetingimused

Saidi maksevaluuta on euro. Ostu eest saab tasuda, valides järgmised makseplatvormi Klix, AS Citadele Banka pakutavad makseviisid:

Lisage makseviisid, mida teie veebipood kasutab:

  • Läti internetipanga maksed: Swedbank, SEB, Citadele ja Luminor
  • Eesti internetipanga maksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV
  • Leedu internetipanga maksed: Swedbank, SEB ja Luminor
  • Visa / Mastercardi kaardimaksed

Maksete tegemiseks vajalikud isikuandmed edastatakse litsentseeritud makseasutusele AS Citadele Banka.

Leping jõustub edukalt tasumisel veebipoe pangakontole. Kui mingil põhjusel ei ole võimalik tellimust täita, teavitatakse sellest Ostjat ja makstud summa tagastatakse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast teate saamist.

4. Tarnetingimused

Kaup tarnitakse järgmistesse riikidesse: Lätti. Ostetud kaubad tarnitakse kasutades: kirjutage siia näiteks pakipartner, kuller, järeletulemine poest jne. Kõik tasud ja maksud, mis makstakse saadetise kättesaamise eest sihtkohas, jääb Ostjale. Tarnekulud on näidatud enne tellimuse kinnitamist. Ostetud kaubad tarnitakse Ostja määratud aadressile 1-4 tööpäeva jooksul.

5. Taganemisõigus

Ostjal on õigus Tootele keelduda 14 kalendripäeva jooksul alates Toote kättesaamisest. Taganemisõigus ei kehti, kui Ostja on juriidiline isik.

14-päevase taganemisõiguse kasutamiseks võib kaupa kasutada ainult neile ettenähtud otstarbel, tarbija vastutab kauba kvaliteedi ja ohutuse säilitamise eest taganemisõiguse kasutamise perioodil. Kui kaupa kuritarvitatakse või kahjustatakse, jättes selle kasutamise ajal tähelepanuta või järgimata juhiseid, kui kauba originaalpakend on kaotsi läinud või kui selle pakend on oluliselt kahjustatud, on veebipoel õigus vähendada tagasimakset vastavalt kauba väärtus.

Taganemisõiguse kasutamiseks peate esitama taganemisvormi, mille leiate siit: (sisestage link taganemisvormile), saates selle 14 päeva jooksul pärast kättesaamist e-posti aadressile info@moop.lv Kaubad. Kliendi jaoks on hea tava tagada kauba tagastamine ilma lisatasuta. See suurendab veebipoe usaldust, mis aitab müüki parandada.

Järgmine lause on veebipoodide kohta, mis ei saa pakkuda tasuta tagastamisvõimalust. Ostja kannab kauba tagastamise kulud, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on see, et kaup ei vasta tellimusele.

Ostja on kohustatud saatma kauba Müüjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva pärast kauba kättesaamist. Kauba võib tagastada märgitud aadressil: Riia, Bukultu 5c, Dambis, 20 korpuss, LV1005. Pärast tagastatud kauba kättesaamist tagastab e-pood viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul, kõik Ostjalt kauglepingu alusel saadud maksed. Tagasimakse tehakse pangaülekandena Ostja poolt märgitud pangakontole.

Müüjal on õigus makse kinni pidada seni, kuni ta on saanud Ostjalt kinnituse Kauba või kauba tagastamise kohta. Kui ostja on valinud muu kui veebipoes pakutava odavaima saatmisviisi, pole veebipood kohustatud hüvitama üleliigseid saatekulusid.

Veebipood ei vastuta kohustuste täitmata jätmise või täitmata jätmise või mis tahes muu mittetäitmise eest asjaolude ja takistuste tõttu, mis ei ole Veebipoe mõistliku kontrolli all.

Veebipood jätab endale õiguse keelduda kauba müügist ja nõuda Ostjalt kauba tagastamist, kui veebipoes märgitud hind on vea tõttu oluliselt madalam tema turuhinnast.

6. Tarbija õigused nõuetele mittevastavatele kaupadele

Veebipood vastutab Ostjale müüdud kaupade lepingutingimustele mittevastavuse või defektide eest, mis on ilmnenud 6 kuu jooksul alates kliendile kättetoimetamise kuupäevast või olid tarnimise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus olemuse ega defektiga. Ostja peab müüjat kauba nõuetele mittevastavusest viivitamata, 2 kuu jooksul pärast selle avastamist teavitama, s.t esitama kaebuse. Ostja saab esitada kaebuse, pöördudes veebipoe poole, kirjutades aadressile info@moop.lv

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Ostjale. Kui ostetud kaubal on puudusi, mille eest vastutab Müüja, on Ostjal õigus nõuda kauba puuduste kõrvaldamist või uute kaupade vahetamist tasuta.

Kui kaupa ei saa parandada ega asendada, tagastab Müüja Ostjale kõik kauglepingus ettenähtud maksed. Müüja annab tarbija kaebusele kirjaliku vastuse 15 päeva jooksul.

7. Ostja isikuandmete töötlemine

Veebipood töötleb ainult isikuandmeid, mille ostja on kauba tellimisel sisestanud, nagu nimi, perekonnanimi, e-post jne.

Veebipood edastab isikuandmed transporditeenuse pakkujale (teenustepakkujatele), et tagada kauba kohaletoimetamine.

Kui olete selgesõnaliselt nõustunud saama meie turundusteateid, sealhulgas uudiskirju, võime aeg-ajalt teiega ühendust võtta meie teenuste ja uusimate pakkumiste kohta. Sel eesmärgil võime töödelda e-posti aadressi, mille sisestasite turunduskommunikatsiooni registreerumisel. Ostjal on võimalus turunduskommunikatsioonist loobuda, teatades sellest meile, kirjutades aadressile info@moop.lv

8. Vaidluste lahendamise kord

Käesolevates tingimustes sätestamata küsimustes kohustuvad ostja ja müüja järgima Läti Vabariigis kehtivaid seadusi ja määrusi.

Pooled lahendavad kõik Müüja ja Ostja vahelised vaidlused vastastikuste läbirääkimiste või kirjavahetuse teel. Kui vaidlust ei lahendata läbirääkimiste või kirjavahetuse vormis, lahendavad pooled vaidluse Läti Vabariigi kohtus, järgides Läti Vabariigi normatiivakte. Ostja (tarbija) ja Müüja vahelised vaidlused võib suunata Tarbijaõiguste Kaitsekeskusesse või Läti Vabariigi kohtusse.

Ostjal on õigus pöörduda ka Euroopa Liidu vaidluste lahendamise organite poole.

Uudiskirjaga liitumine õnnestus